produkty

Ulica Krakowskie Przedmieście w Warszawie

Krakowskie Przedmieście w Warszawie to zdecydowanie jeden z najładniejszych fragmentów całej stolicy, to przepiękny deptak stanowiący początkowy odcinek Traktu Królewskiego. Rozpoczyna się przy Placu Zamkowym i wiedzie aż do Nowego Świata. Krakowskie Przedmieście to wymarzone miejsce na przyjemne przechadzki, ale też na spacer w głąb polskiej historii… To idealne miejsce dla amatorów fotografii, którzy będą zachwyceni przestrzenią tego miejsca i fantastycznymi budowlami, utrzymanymi w idealnym stanie. Można tędy przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać coś nowego.

Na trasie spacerowej spotkamy wspaniałe budowle architektoniczne, jak np. kościół Św. Anny z Dzwonnicą, na której mieści się taras widokowy, czy barokowy kościół Św. Krzyża, w filarach którego wmurowano urny z sercami F. Chopina i W. Reymonta. Przy deptaku wznoszą się również stare hotele: efektownie odnowiony, ekskluzywny, secesyjny Bristol, który gościł w swoich progach wiele znamienitych osób kultury, sztuki i polityki, oraz Hotel Europejski.

Ponadto na Krakowskim Przedmieściu zobaczyć można kilka ładnych pałaców: barokowy Pałac Potockich, pałac Wesslów, potężny Pałac Prezydencki oraz Pałac Czapskich Krasińskich – obecna siedziba Akademii Sztuk Pięknych.

Przez ostatnie lata prowadzono gruntowny remont ulicy: wymieniono instalacje podziemne, przebudowano jezdnię i chodniki dla pieszych. Produkty Sopro wykorzystano przy fugowaniu kostki brukowej na powierzchni 3 000 m². Na skwerze Hoovera wybudowano nowe pawilony z przeznaczeniem na kawiarnię, restaurację i galerię. Krakowskie Przedmieście dzięki tej ostatniej przebudowie stało się jedną z najładniejszych ulic Warszawy.

Zastosowane produkty

produkty

Fuga PFM

Zaprawa fugowa do kostki brukowej

Cementowa, zawierająca tras, szybkowiążąca zaprawa fugowa do spoinowania okładzin z kostki brukowej i kamienia naturalnego w obszarach lekko, średnio i mocno obciążonych. Dodatek trasu zapobiega powstawaniu wykwitów wapiennych. Szczególnie wskazana do stosowania w obszarach o wysokich obciążeniach mechanicznych na drogach (np. mocno obciążone strefy hamowania, ronda komunikacyjne, ruch samochodów ciężarowych i autobusów), w wysoko obciążonych obszarach usługowych i przemysłowych oraz do budowli ogrodowych i krajobrazowych.